SPECS: kernel-net-eagle.spec (LINUX_2_6)

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pon, 29 Wrz 2003, 17:51:20 CEST

On Mon, 2003-09-29 at 14:40, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Ale neo podlaczona do 2xG4 ? Przetestujesz?

tylko ktorego ;P

> Czyli od alphy tez?

uprzejmie informuje, ze (o ile sie da) to w obszarze mojego
zainteresowania sa: ppc (w wykonaniu glownie apple), sparc..., niestety
brak mi alphy (bo i po co ?)... i innych...

> I od pepecow z przestawiona jedna flaga w OpenFirmware tez?

sprobuj ja przestawic.

--
robert j. wozny
... Lubie mowic o niczym. Jest to jedyna rzecz, na ktorej