No i zonk

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pon, 29 Wrz 2003, 22:19:30 CEST

On Mon, Sep 29, 2003 at 09:49:27PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Mógłbyś sprawdzić?
dziala.
Problem w tym ze jeszcze trza by dopisac triggera sprawdzajacego czy
taka opcja jest w pliku sshd_config i jezeli nie, wtedy dodajacego
UsePAM yes..

ale tak swoja droga... ! w shadow oznacza ze konto jest zablokowane.
Wiec moze do tej pory byl blad, ze ssh pozwalalo sie na takie konto
logowac przez klucz?
Jeżeli jest *, wtedy mozna sie zalogowac przy opcji no

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.