*-xsession.desktop

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 30 Wrz 2003, 10:23:57 CEST

Dnia wtorek 30 wrzesień 2003 02:52, Marcin Krzyzanowski napisał:

> ej, no ale te pliki ktore dodajesz to są jakieś lewe.
> Ani nie maja Comment[pl], oraz to Type=XSession

Jesli chodzi o Comment[pl] to feel free ;)

> pamietasz napewno nasza rozmowe na IRC'u, w specyfikacji z
> freedesktop.org nie ma takiego typu, to ze KDE sobie takie cos
> wprowadzilo to jest zło IMHO (jesli takie cos robi to od tego są pola
> specyficzne dla srodowiska danego), tutaj powinno byc Type=Application
> wszedzie, jesli kdm odczytuje to inaczej to nich sie poprawi.

Jestem w trakcie wyjaśniania - dlaczego taki typ pododawali - to juz jest
szczegół - w kazdej chwili mozna to zmienić jedną komendą + jeden commit.
Najważniejsze jest to, że każdy wm (oprócz 3dwm), którego mamy w repo - ma już
to wsparcie.

> wszedzie, jesli kdm odczytuje to inaczej to nich sie poprawi.

Ztc widzę, to ta pozycja nie ma znaczenia dla działania gdm/kdm.

--
Adam Gorzkiewicz