[Ra] poldek Assertion 'n >= 0' failed, vfprogress.c:151

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 30 Wrz 2003, 18:20:27 CEST

Dnia wto 30. września 2003 13:27, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> Tomasz Wittner wrote:
> [...]
>
>                              ^^^^^^^^^^^^^^
> Wyslales ?

Nie. I może dobrze, bo nie potrafię tego powtórzyć, po mimo, że wczoraj miałem
to raz za razem - może mam już inny zestaw pakietów. Po za tym ...

> Nie, nie ma pomylki w adresie.

Coś mi się obiło o oczy na ten temat. I raczej nie zamierzam korzystać z tego
adresu (ew. moje wątpliwości mogę wyrazić "na priv" - nie chcę kolejnego
flame - mam co robić).

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.