Dziura w openssl

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Wto, 30 Wrz 2003, 20:00:38 CEST

Dnia wto 30. września 2003 19:45, Mateusz Korniak napisał:

> Nie ma numerem wersji - bo tak jest tagowane tylko to co idzie na builder
> (develhints.txt). A ze nikt nie puscil na buildery jeszcze - to nie ma :/

Wiem. I wiem co grozi za taki otagowanie osobie, która nie ma prawa do
puszczania zleceń ;-) - to nie było do Ciebie.

Mówię o poprzedniej wersji - nie mogę znaleźć taga openssl-0_9_6j-1 - po to,
by prywatnie  móc zbudować sobie openssl w odniesieniu do sprawdzonej wersji
- takiej, która poszła na oficjalne ftp. (w międzyczasie ktoś coś niechcący
mógł popsuć ... "Nie przechodź przez ulicę - dźigit może wyskoczyć ;)"
blues(C) )

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.