kernel 2.6 i ISDN

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 1 Kwi 2004, 09:04:12 CEST

Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> Nic extra od ISDNu nie jest dodawane.
> Jak bedziesz testowal, to moge sie rozejzec i ewentualnie dodac ..

Zbudowałem kernel kernel-source-2.6.5-0.30 z ISDNem - wszystko włączone
(mISDNem nie patchowałem) - dwa modemy MIcrocom ISDN Porte w trybie
leasd-line (spięte 2 kanały B, bez D na "sztywno" - chodzą bez
problemów! (moduł kernela = hisax).
Łącze jest b. stabline - transfer scp na poziomie 15KB/s
Wdzwaniania niestety nie mam jak potestować - z powyższych względów.

Wojtek myślę, że możesz włączyć ISDN w standardowym budowaniu.

--
Andrzej Zawadzki