IDSN4Linux bylo [Re: Kernel]

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Czw, 1 Kwi 2004, 09:29:25 CEST

Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> Problemem jest tez to, ze sie dubluja ...
> w drivers/isdn/capi jest plik capi.c w wersji 1.1.2.4 o wieklosci 32K
> a w drivers/isdn/avmb1 jest capi.c w wersji 1.59 o wielkosci 51K
>
> i tak pewnie jest z wieloma plikami ...
>
> nie wiem, czy jest sens sie w to babrac ...

To co jest teraz działa dlatego, że Andrew i Linus zaakceptowali patche
maintainera ISDN (Karsten Keil) do głównego drzewa przy chyba 2.6.4-rcx
(choć były spore)

Odsyłam do:

http://www.kerneltraffic.org/kernel-traffic/kt20040319_254.html#3

po tej dyskusji ISDNowcy wreszcie zostali zauważeni ;-) (de facto ISDN
został naprawiony)

ISDN działa, a Karsten Keil pracuje nad większą modularyzacją ISDNa.

bo to:
ftp://ftp.isdn4linux.de/pub/isdn4linux/CVS-Snapshots/mISDN-CVS-2004-03-29.tar.bz2

Chyba nie jest dodawane.

I tak jest jakiś taki mały bajzel z tym ISDNem

--
Andrzej Zawadzki