kernel - takie sobie dywagacje ... [dluuugie]

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Czw, 1 Kwi 2004, 15:15:27 CEST

Dnia Thursday 01 of April 2004 12:07, Wojciech 'Sas' Cieciwa napisał:
> Wlasnie patrze na kernel 2.6 na swojej maszynie i zastanawiam sie czy i jak
> by sie dalo go podzielic ...
> bo teraz w /lib/module/2.6.x/kernel/ mam:
[...]

A jak będzie wyglądała kwesita upgradów ze starych kerneli? Bo o ile ma się
dostęp do maszyny, to nie ma problemu coś doinstalować, lecz ja mam pod sobą
kilka "routerów" do których nie mam dostępu ze względu na ich dynamiczne ip.
I co wtedy? A profilaktycznie i może nie do końca słusznie, jest na nich
odplony poldek --up --upgrade-dist w cronie.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551

Piwo nigdy nie będzie open source! Może być co najwyżej open;-)