Rozpierducha apache1.spec 1.3.29-3.1

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 1 Kwi 2004, 19:22:31 CEST

Witam

Wrzuciłem dziś do repo mocno przerobiony apache1.spec. Zmiany mają
na celu umożliwienie (1) istnienia w systemie jednocześnie apache 1.x
i 2.x oraz (2) nie wymagania przez -devel pakietu głównego.

(2) IHMO jest gotowa - wymagało to  zmiany nazwy apxs na apxs1,
    wydzielenia apxs do podpakietu i lekkiej modyfikacji apxs
    by nie sprawdzał czy jest binarka apache. Przeniosłem też
    includy z apache do apache1.
    rpm -qa | grep apache
	apache-devel-2.0.49-1
	apache1-apxs-1.3.29-3.7
	apache-2.0.49-1
	apache1-devel-1.3.29-3.7
   mod_ssl buduje się bez problemu w tym środowisku, apache1-mod_perl.spec
   jeszcze nie dotykałem

(1) jest tak w połowie drogi - zmieniłem nazwe binarki, katalogu z
    konfiguracją i libami. Starałem się konsekwentnie trzymac nazwy apache
    - myśle ze część obecnie konfliktujących plików z apache 2.x o nazwie
    apache powinna zmienic nazwę na httpd.

Dalej będę dłubał w tym pewnie dopiero jutro.

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]