Linux Registry

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 2 Kwi 2004, 00:17:56 CEST

On Wed, Mar 31, 2004 at 10:01:45PM +0200, Pawel Wilk wrote:
> Cześć,
>
> Proponuję   wdrożyć   w   PLD   Linux   mechanizm   rejestru
> systemowego.  Proszę  członków   CDG  o  rozpatrzenie  mojej
> propropozycji głosowania, którą  pozwoliłem sobie umieścić w
> module cdg w katalogu proponowane-glosowania.
>
> Więcej informacji: http://registry.sf.net/
> W module SPECS jest też registry.spec.

bez sensu, w sumie mozna to rozwijac w jakims branchu, ale to wymaga
patchy na wiele pakietow zeby to stalo sie sensowne do uzycia, i
zaakceptowane jako standard, ktorym nie jest. Jako opcja ok, ale jako
standard IMHO bardzo bez sensu, nikt sie w tym nie zorientuje.