[Ac-ready] GNOME 2.6

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Pią, 2 Kwi 2004, 13:51:36 CEST

W liście z pią, 02-04-2004, godz. 13:23 +0200, Daniel Mróz napisał:

> Czesc
>
>     Na pakietach z GNOME 2.6 nie startuje gdm. Czy mi sie wydaje, czy
> 2.6 mialo byc kompatibilne z 2.4? Reszta zdaje sie dzialac, ale poczekam
> na reszte pakietow 2.6. Na kiedy planujecie budowanie pozostalych?
Cały czas są budowane i myślę że do końca tygodnia powinno być gotowe.

> P.S. gnome-vfs2-2.6 konfliktuje z libgnome-2.4
Tak, musisz zainstalować gnome-vfs2 razem z libgnome, które właśnie się
zbudowało.

> P.P.S. Na pakietach 2.6 jest jakis zonk w menu Aplikacje. Wyglada jakby
> bylo uciete.
W gnome-panel-2.6 to działa. Jest to wina nie tyle gnome-2.6 co gtk+-2.4

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>