geninitrd i ide_generic

Sławomir 'PaSzCzUs' Paszkiewicz paszczus w newelski.com
Sob, 3 Kwi 2004, 11:25:12 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

>Dodane do bazy pci-database. Jutro powinien być nowy release przy dobrych
>wiatrach.

Milo. Wczoraj instalowalem PLD bo chcialem sprawdzic czy ten moj
aktualny opis w dokumentacji jest poprawny ( i jest ) i przy
zainstalowaniu 2.6.5-0.34 z ac-test system mi sie odpalil, nie musialem
nic dodawac do geninitrd. ( a wczesniej musialem ), natomiast moj
znajomy tez wczoraj instalowal tyle, ze spod LiveCD ale tez wedlug tego
opisu i instalowal 2.6.4-1 i musial dodac amd74xx i przegenerowac. Mam
nadzieje, ze teraz juz nie bedzie nigdy z tym problemow :)
Dzieki !

Pozdrawiam.