[Ac] evolution-1.5 z DEVEL

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Sob, 3 Kwi 2004, 11:31:52 CEST

W liście z sob, 03-04-2004, godz. 00:13 +0200, Grzegorz Goławski
napisał:
> Czy puszczać evolution-1.5 z -r DEVEL na buildery Ac?
> Oficjalnie evolution jeszcze nie jest częścią GNOME, ale np. kalendarz z
> gnome-panel umożliwia wyświetlanie terminów z kalendarza evolution.
> U mnie evolution-1.5 czasami wysypuje się, ale nie ma to żadnych
> ubocznych skutków, poza ponownym uruchomieniem programu. Zadnych danych
> jeszcze nie straciłem. Z tego co pamiętam evolution-1.4 też czasami się
> wywalało.

Ja bym zaczekał do 1.5.6 - bo 1.5.5 jakoś problematycznie mi działa z
książką adresową, a w jakimś ostatnim snapie nawet biega fajnie :) Nie
wiem tylko dlaczego evolution by zobaczyć polski słownik musi mieć
zainstalowany slownik angielski. Goście od evolution pisali, że to może
być błąd aspella.

Artur