leafnode

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Sob, 3 Kwi 2004, 11:51:29 CEST

On Sat, 3 Apr 2004, Tomasz Grobelny wrote:

> No nic, może chociaż komuś będzie się chciało wykonać commita...

> Jak nie będzie uwag to pewnie poprawię też na HEAD.

Na razie poprawiłem na HEAD, dałem tego patcha i zmodyfikowałem stosownie
rc i speca (bo plik "patch" jest jak mniemam do Ra).

To jeszcze takie pytanie, bo jeszcze nie znam sie na polityce PLD za
bardzo - czy wolno wogóle jeszcze coś w Ra poprawiać (konkretnie coś
takiego jak tu)?

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org