SPECS: gnome-panel.spec - commented out BR: e-d-s-devel

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Sob, 3 Kwi 2004, 14:15:43 CEST

W liście z sob, 03-04-2004, godz. 14:02 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał:

> On Sat, 3 Apr 2004 13:43:22 +0200
> wrobell <wrobell w ite.pl> wrote:
>
> [...]
>
> więc mamy już dwie persony o tym samym zdaniu ;)
>
> Pytanie: czy evolutinon 1.5.x nie może być równolgle ze starym
> zainstalowane? z tego co widze to binarka ma inną nazwę, nie wiem jak
> biblioteki i katalogi. Może kompromis?
Dokładnie to nie sprawdzałem, ale na 99% można mieć obie te wersje
równolegle.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>