SPECS: gnome-panel.spec - commented out BR: e-d-s-devel

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Sob, 3 Kwi 2004, 18:59:03 CEST

W liście z sob, 03-04-2004, godz. 18:27 +0200, Andrzej Krzysztofowicz
napisał:
> A ta osoba najwyrazniej (jak zwykle zreszta) czeka az deweloperzy sie sami
> dogadaja lub CDG za nia rozstrzygnie...
A moja odpowiedź jest krótka i prosta - podałem ją już na samym początku
wątku. Evo 1.5 ma być, integracja e-d-s z panelem również. Tak się
składa, że zdążyłem to przetestować i evo 1.5 nie "pierdoli" się tak jak
1.4. W ogóle się nie sypie. 1.4 miało gigantyczne problemy z imapem -
tutaj ich nie widzę. Mogę wreszcie zapomnieć o `killall -9
evolution-1.4; bonobo-slay evolution`, bo nie mrozi imapa podczas
czytania wiadomości. Jak dla mnie to duży plus, oprócz tego aplikacja
jest o wiele bardziej zaawansowana od poprzedniej wersji, która niebawem
stanie się prehistoryczną. Chyba wszystko jasne?

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>