SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 09:52:44 CEST

On Mon, 5 Apr 2004, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> No wiec zasada w przypadku LINUX_2_6 !!!!!! byla taka, ze NIE przewiduje
> budowania tego z innymi kernelami/toolsami zbyt wiele zaleznosci bylo,
> chocby iptables/netfilter.

Przesadzasz, Wojtek.

Ja na wielu maszynach, gdzie potrzebny mi jest każdy gram wydajności,
buduję ręcznie, i chciałbym mieć możliwość używania PLD.

W ten sposób mi to odcinasz...

Rozumiem tools-y typu iptables, które są w trochę chory sposób prowadzone
i starszy kernel już z nowym iptables nie działa (co uważam za chore), ale
nie możesz _wymagać_ od ludzi, żeby używali dystrybucyjnego kernela.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...