SPECS (RA-branch): ethereal.spec - R: pango-modules is back

Bartek Szady bszx-pld w bszxdomain.edu.eu.org
Nie, 4 Kwi 2004, 09:27:03 CEST

On Saturday 03 of April 2004 17:50, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Nie mam pojecia. Jak nie bylo modulu "hebrew", to nie chcial
> startowac. Ani mi ani bluesowi. Sprawdze w poniedzialek.

Kiedyś miałem taki efekt gdy nie uaktualnił się
plik /etc/pango/pango.modules i zawierał odwołania do nieistniejących
modułów. O ile dobrze pamiętam zdarzyło się to z okazji upgrade pango
zawierającego moduły do pango z modułami wydzielonymi.

Pozdrawiam
	Bartek Szady