zsh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 4 Kwi 2004, 18:42:50 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 13:18:14 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> ctrl/shift+strzałki to zapomnij - tym się manipuluje zakładkami z sesjami.

Dobrze wiedzieć, rpm -e.

> ctrl/shift+ins,del,home,end,pgup,pgdn to byłoby do zrobienia - tylko rzuc parę
> przykładów praktycznych zastosowań.

ctrl-ins - kopiowanie do schowka mc
shift-ins - wklejanie ze schowka mc
shift-del - wycięcie do schowka mc
ctrl-del - skasowanie w mc
ctrl-pgup,pgdn,home,end - początek/koniec dokumentu w mc
shift-home,end - zaznaczanie do początku/końca linijki w mc

> A jaki terminal umie?

Poza Linux console? - sam chciałbym wiedzieć.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/