abiword.spec i gucharmap.spec

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Nie, 4 Kwi 2004, 23:27:32 CEST

W liście z nie, 04-04-2004, godz. 23:22 +0200, Marcin Krzyzanowski
napisał:

> no wiec wlasnie, zastanawia mnie czy samo zbudowanie z nowsza wersją
> zalatwia sprawe.
Nie, W gucharmap zmieniło się API i bez patcha abiword się nie zbuduje
(chyba że wyłączy się wsparcie dla gucharmap).

Deweloperzy abiworda o tym wiedzą już od dłuższego czasu, ale
przeglądając ich archiwum można dojść do wniosku, że obrazili się na
autorów gucharmap za to że tamci zmienili API. Więc raczej na
oficjalnego patcha się nie zanosi...

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>