[RFC] zmienne w systemie

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 00:00:53 CEST

On Sun, Apr 04, 2004 at 15:12:37 +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> - będę musiał tam zdefiniować zmienną i ją wyeksportować.

No to jest wiadome - bez tego zmiennej nie ma.

> - czemu nie dostarczać plików ze zmiennymi w systemie pakietów? po to on
>   jest, żeby ułatwiać życie...

Wszystkie zmienne, jakie obsługują programy? inodów ludziom braknie...

> napisane, choć dobry początek) - przy 20 plikach, które zrobiłem time nie
> potrafił nawet zmierzyć czasu :D
> # time cd /etc/env.d; for i in *; do . $i; export "$i"; done; cd -

1. co ten time obejmuje? ;)
2. gdyby to była jedna pętla, ale u nas jest już dla profile, swoje
pętle mają inetd, rc-scripts i masa innych rzeczy. I w sumie to jest
wolne.
3. nie 20 plików byłoby, a ze 200. Chyba że chcesz jakoś selekcjonować
zmienne?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/