abiword.spec i gucharmap.spec

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Pon, 5 Kwi 2004, 00:53:00 CEST

W liście z pon, 05-04-2004, godz. 00:36 +0200, Adam Gorzkiewicz napisał:

> On Sunday 04 April 2004 23:27, Grzegorz Goławski wrote:
> (...)
>
> Mnie się abiword-2.1.1 buduje z gucharmap-1.4.1 ...
2.1.1 jeszcze nie próbowałem, ale 2.1.0 się nie budował. Sprawdzę to.
Ale abiword-2.1.1 jest wersją rozwojową i nie wiem czy powinien trafić
do Ac. Chociaż u mnie nie sprawia problemów, ale ja raczej żadko
korzystam z abiworda.
Może się na ten temat wypowiedzieć ktoś, kto dość intensywnie używa
abiworda z -r DEVEL?

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>