leafnode

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 03:35:45 CEST

On Mon, 5 Apr 2004, Jakub Piotr Cłapa wrote:

[...]
> cvs tag -b RA-branch plik.rc-inetd ?
> Chyba winno pomoc.

Wlasnie nie wiem skąd mi jakieś błędy wyskakują. Bo leafnode.rc-inetd jest
na branchu, chciałem tylko coś zmienić, a jak zmienie i robie cvs ci to
dostaje coś w stylu: Sticky tag RA-branch for file leafnode.rc-inetd is
not a branch.
Z drugiej strony jak próbuje zrobic cvs tag -b RA-branch
leafnode-config.patch, którego nie ma na branchu to jakby nic się nie
działo a jak chce zrobic add to dostaje komunikat w stylu ...added independently by second party.
Do tej pory nie wychylałem się jeszcze poza HEAD'a więc mogę coś robić
źle, sam nie wiem...

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org