SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Pon, 5 Kwi 2004, 08:26:24 CEST

Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> Jesli umiesz samemu zbudowac kernel, to nie bedzie dla Ciebie problemem
> zbudowac ten modol ..
>
> A w wypadku 2.6 zaleznosci od kernela i tak sa na tyle duze, ze ten bcond w
> zasadzie jest psu na bude ...

Chodzi mi o zasade, a nie o ten pojedynczy przypadek.
Nawet nie o przypadek tego pojedynczego bconda...

Tylko o wczesniejsze przedyskutowanie tego typu zmian *sprzecznych* z
wczesniejszymi ustaleniami. A moze przeoczylem dyskusje ? Jakis namiar ?

  phone (48)(58) 347 14 61