SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 09:13:38 CEST

On Mon, Apr 05, 2004 at 08:57:09 +0200, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> co to znaczy "wspierac" ??

Pakiet z --without dist_kernel ma się budować i działać.

> _moze_ byc za duzo zmian koniecznych, albo sie okaze, ze owszem pakiet to
> masz, ale nie ma nawet 1/10 tej funkcjonalnosci co z PLD.

Oczywistym jest, że jak w swoim kernelu nie mam jakiejś funkcjonalności,
to i zbudowany pakiet nie będzie jej miał.

> ale _recznie_ to wszystko da sie zbudowac ...
[...]
> To powinienes sie liczyc z tym, ze bedziesz robil wiele pakietow recznie

Nie, one mają chodzić z ./builder -bb.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/