SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Pon, 5 Kwi 2004, 09:15:54 CEST

Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Mon, 5 Apr 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [..]

> co to znaczy "wspierac" ??
> Jesli liczysz, ze bede to tak, ze na niedystrybucyjnym kernelu zrobisz:
> rpmbuild -bb <pakiet>, to malo prawdopodobne ..
> _moze_ byc za duzo zmian koniecznych, albo sie okaze, ze owszem pakiet to
> masz, ale nie ma nawet 1/10 tej funkcjonalnosci co z PLD.

Chodzi mi o sytuacje, gdy ktos zbuduje sobie kernela, ew. wlasne moduly
(skoro maja takie wymagania) i, bez dotykania pakietow, po dodaniu wpisu
w bootloaderze moze alternatywnie uzywac tego kernela.

Oczywiscie jezeli ktos decyduje sie uzywac jadra bez "dodatkow" PLD, to
widocznie ich nie potrzebuje. Ale to co jest w waniliowym jadrze powinno
dzialac, a brak "dodatkow" nie powinien spowodowac niedzialania systemu.

> ale _recznie_ to wszystko da sie zbudowac ...

Skoro waniliowy, to recznie z definicji.

> To powinienes sie liczyc z tym, ze bedziesz robil wiele pakietow recznie

To chyba zrezygnuje z PLD, jesli sie to nie da zintegrowac.
Ja zakladam, ze mozna w systemie uzywac naprzemiennie wielu roznych kerneli
w rozmaitych wersjach. Tak rozumiem m.in. wsparcie dla 2.4:
Jesli mi cos w systemie na 2.6 sprawia klopoty, to odpalam waniliowy 100%
sprawdzony 2.4 i ide do domu pomyslec jak problem rozwiazac...

Jeszcze raz zaznacze: jesli nie wspieramy kernela waniliowego (tzn. nie
dziala on z naszymi pakietami), to nie powinnismy uzywac nazwy LINUX.
Bo to IMO naduzycie.

  phone (48)(58) 347 14 61