SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 10:07:11 CEST

On Mon, 5 Apr 2004, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> Nie, to nie tak.
>
> Do tej pory nikomu nie przeszkadzalo, ze w LINUX_2_6 niema tego
> --without dist_kernel

Bo dopiero teraz AC staje się na tyle używalne, że ludzie zaczynają
serwery przerzucać.
Na desktop-ach to faktycznie, ja też wrzucam dystrybucyjne. Na częsci
serwerów - także. Ale nie wszędzie.

> Wiec jako, ze czlowiek to istota leniwa wywaliem niepotrzebno z mojego
> punktu widzenia smieci ... ale skoro jednak to JEST potrzebne, to pewnie
> wroci ...

Tak, jest potrzebne.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski