SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Pon, 5 Kwi 2004, 11:03:37 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Czyli znowu 100 lat za murzynami... :/

Wiesz, jezeli PLD ma w ogole dzialac, ktos(TM) musi to rozwijac.
BTW, nie twierdze, ze ty nic nie robisz, wprost przeciwnie, jestes jednym z
aktywniejszych...

> ~/rpm/SPECS-all: grep -o "^%{_applnkdir}/" * | wc -l
>     435

O wlasnie. Bardzo dobry przyklad ;)

  phone (48)(58) 347 14 61