SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 13:16:34 CEST

On Monday 05 of April 2004 13:10, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Czyli ze wspolnej pracy nad nimi z Fedora nici ?

Wersje które ja wypuszczam są abi kompatybilne z vanilla jajkiem (mam
niepldowych userów, którzy mnie poganiają do wypuszczania nowych wersji,
także nie mogę im serwować pld specific). A w pldowym specu są dodawane
patche. Czy one rzeczywiście psują kompatybilność w dół, to nie wiem, trzeba
by się cieciwy/autora spytać.

> BTW: co z tych naglowkow netfiltra korzysta? Bo o ile widzialem, to
> iptables nie...

Dunno.