SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 13:41:00 CEST

On Monday 05 of April 2004 13:31, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Forward jego listu pamietam, twojej odpowiedzi - nie.
> Zaproponowales mu, zeby przejal paleczke ?

Spytał się, czy warto zmergować projekty. Odpowiedziałem mu, że chętnie, ale
to raczej musiałoby polegać na sprawdzeniu przez nich tego co ja zrobiłem, a
nie vice versa (ja ich patche już przeglądałem). Chyba mu się taka odpowiedź
nie spodobała (i trudno się dziwić... oni te swoje robią od bodajże 2.4.17,
czyli jakieś dwa lata i mają na tym oparte pewnie Bardzo Ważne Rzeczy (tm)).
Z drugiej strony, gdybym ja chciał bazować na ich nagłówkach, to bym od tego
zaczął, a nie od 2.5. Czyli ani im się nie opłaca grzebać w moich, ani mi w
ich.