SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 13:53:14 CEST

On Monday 05 of April 2004 13:47, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Czyli mmazur robi latki sobie a muzom...

> I to jest wlasnie w tym projekcie poronione...

na chwile obecna iptables w head przy budowaniu modulow
wykonuje testy naglowkach z /usr/include i niestety
takze na zrodlach *.c z /usr/src/linux/...netfilter...
poniewaz niektore moduly nie posiadaja naglowkow,
ale na to nic nie poradze.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...