SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Pon, 5 Kwi 2004, 14:14:41 CEST

Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Mon, 5 Apr 2004, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]
>
> zaraz naglowki _kernela_ z innego miejsca ?

> ??
> Mozesz jasniej, bo nie bardzo rozumiem ...
> teraz jest tak, ze sprawdza ISTNIENIE odpowiednich plikow.
> Nie sprawdza CO w nich jest ...

A mozesz wyjasnic, dlaczego ludzie twierdza, ze iptables z LINUX_2_4 nie
dziala na waniliowym kernelu i vice-versa, nawet w zakresie tak wspolnych
funkcji, jak listowanie regul ?

A moze tobie dziala ?
(ja niestety nie mam aktualnie pod reka maszyny, z ktora moglbym sie
pobawic, tzn. bootowac czesciej niz co kilka dni...)

  phone (48)(58) 347 14 61