SPECS (LINUX_2_6): kernel-net-ipp2p.spec - version 0.5c, - _rel

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 14:17:13 CEST

On Monday 05 of April 2004 14:02, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Mon, 5 Apr 2004, Paweł Sikora wrote:
> [...]
>
> chcesz sobie dodawac pracy ??
> latac kernel, iptables i jeszcze llh ??
> nie prosciej tylko kernel i iptables ?

synchronizacja naglowkow netfiltra z kernela
z tymi z llh to maksimum. 5min i nie robi mi
to roznicy przy duzo wiekszym nakladzie spaedzonym
na poprawne nalozenie snapa na kernel,
a przynajmniej dostaje w userspace'ie to co mam w kernelu
i kazdy kto zapragnie wykorzystac api iptables
ma do dyspozycji aktualny stan.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...