pytanko z basha

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 19:29:05 CEST

Jakub Bogusz wrote:

> sendmail.cf ;>
> (sam format jest prosty, ale przetłumaczenie na opcje "zjadliwe" dla
> użytkownika trudne do zrealizowania)

Nie rzucaj kłód po nogi. Nawet nie wiem z czym to się je, ale zrobimy
światu dobrze, jeśli w naszym konfiguratorze w ogóle nie będzie
sendmaila. :P

PS. Jeśli coś ma format configa będący w istocie językiem programowania
(albo czymś zbliżonym), to jedyne co możemy zrobić to miedzyformat
(XMLowy zapewne) i generacja pliku konfiguracyjnego z tegoż. Jak już
ktoś uzywa pldconf2 to niech używa, jeśli chce dłubać ręcznie, to ma
przykładowy plik konfiguracyjny.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa