pytanko z basha

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pon, 5 Kwi 2004, 19:36:05 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Tiaaa... to mi powiedz jak zrobisz w pythonie konfig do ixów.

A w czym konkretnie problem?
Okienko, a w nim taby - displays, input itd.
W strategicznych miejscach możliwość wyboru jednej z wcześniej
stworzonych sekcji (np. tam gdzie wybieramy, która myszka ma być uzyta;
nie pamiętam dokładnych nazw z XF86Config w tej chwili)

> Jak już mówiłem najlepiej zacząć od zaimplementowania obsługi starych
> pluginów. Później powinno być z górki.

Ano. Najpierw API i implementacja parsowania i wypluwania (z zachowaniem
komentarzy itd. najlepiej, może modyfikacja starego pliku jedynie
uwzględniajaca zmiany) kilku popularnych formatów (/etc/sysconfig/*
(czyli shellowe); procmail; apache i proftpd (podobne)). Potem jakimś
XMLem albo innym declarativem (preferably innnym, XML sUx) tworzymy
dialogi dla poszczególnych aplikacji. (cały czas pozostaje pod wpływem
tamtego programu, który właśnie taką miał architekturę; IMHO to dobra
droga).

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa