[RFC] zmienne w systemie

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pon, 5 Kwi 2004, 20:29:53 CEST

> Przy okazji: jest sposób, żeby DHCP ustawiało statyczne wpisy ARP?
>  [...]
> Takie ustawianie miałoby jeszcze jedną zaletę - nie trzeba byłoby
> dublować powiązań IP<->MAC w ethers i dhcpd.conf.

Ja swego czasu postawiłem router, który parsował (grep ^[0-9] plik|while
read ip mac ...) własny plik konfiguracyjny i na jego podstawie składał
regułki ip neigh oraz dhcpd.conf. No, ale to nie było PLD, raczej
dyskietka...

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |