SPECS: trophy.spec (NEW) - new, needs ClanLib 0.7 port

Pon, 5 Kwi 2004, 20:47:30 CEST

Dnia Monday 05 of April 2004 20:42, Jakub Bogusz napisał:

> A, to źle zrozumiałem. W takim razie BR jest do poprawki - on chce
> ClanLiba 0.6, czy działa też ze starszym?
Nie mam pojęcia. Póki co nie buduje się z ClanLibem 0.7, a co więcej  - w
ogóle się nie buduje - spec nie skończony.

> Nie znam.
Więc lepiej zostać przy 0.6.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux