nptl ( by³o: Re: SPEC

Wto, 6 Kwi 2004, 00:11:01 CEST

Dnia Tuesday 06 of April 2004 00:02, Tomasz Pala napisa³:

> Potwierdzam. To samo pisze Drepper w swoim drafcie.
W efekcie wychodzi na to, ¿e mogliby¶my nptl w³±czyæ pod jednym warunkiem -
zapewnienia dzia³ania glibców na jajkach 2.4.

Jak ten problem rozwi±zaæ? (problemem nie s± architektury wspieraj±ce TLS -
wtedy mamy glibc pthreads + glibc (NPTL+TLS) równocze¶nie jednak co z
pozosta³ymi?)

--
Arkadiusz Mi¶kiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl