gstreamer-plugins i mjpegtools

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 08:27:33 CEST

W liście z wto, 06-04-2004, godz. 00:56 +0200, Grzegorz Goławski
napisał:
> mjpegtools jest u nas skopany. Objawia się to np. przy
> gstreamer-plugins. Na athlonie testowy programik zlinkowany z
> libmpeg2encpp wywala się z segmentation fault. Na i586 tak samo wywala
> się program zlinkowany z libmplex.

Nie mam możliwości sprawdzenia tego teraz, ale może mjpegtools jest już
poprawione w cvs - widziałem tam w komentarzu jakiegoś fixa do dwóch
wycieków pamięci. Trzeba by zrobic snapa i potestować, jak nikt tego do
wieczora nie zrobi, to może mi się uda.

	Artur