Uwaga, drzwi się zamykają.

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Wto, 6 Kwi 2004, 16:09:26 CEST

On Tue, 6 Apr 2004, Marcin Doliński wrote:

> W liście z pon, 05-04-2004, godz. 19:18 +0200, Jan Meizner napisał:

[...]
> A buduje się i działa?

U mnie tak. Wcześniej testowałem budowanie i sam program na Ra. Dzisiaj
przetestowałem na Ac, tzn. zbudowałem oba pakiety, zainstalowalem i
probowalem przeciągnąc ok 150MB plik. I wygląda, że obie wersje (konsolowa
i gtk) działają też poprawnie na Ac.
Bardziej intensywnie testowałem (a konkretnie używałem) kiedyś
też wcześniejsze wersje tego programu zanim spec trafil do PLD i raczej
nie zaobserwowalem problemów, choć ściągałem dość spore pliki (ok. 600MB).

Pozdrawiam
Jan Meizner
jm w pld-linux.org