gstreamer-plugins i mjpegtools

Grzegorz Goławski grzegol w pld-linux.org
Wto, 6 Kwi 2004, 19:53:16 CEST

W liście z wto, 06-04-2004, godz. 19:40 +0200, Jakub Bogusz napisał:

> A może zrobić tak, żeby mjpegtools przestał być "u nas skopany"?
Pewnie, że to by było najlepszym rozwiązaniem, ale ja nie potrafię tego
zrobić... Dlatego proponowałem tymczasowo wyłączyć te wtyczki z
gstreamer-plugins, aż do momentu gdy mjpegtools zostanie poprawiony.

> (to "u nas" sugeruje jakoby dotyczyło to tylko naszych pakietów?)
Napisałem "u nas" bo nie mam żadnej innej dystrybucji i nie byłem w
stanie nigdzie indziej tego sprawdzić. Na google też nie znalazłem
żadnych śladów na to żeby ktoś inny miał podobny problem.

--
Grzegorz Goławski <grzegol w pld-linux.org>