Niekompatybilne libGL.so (X <-> NVidia)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 6 Kwi 2004, 20:04:53 CEST

On Tue, Apr 06, 2004 at 07:45:09PM +0200, Radoslaw Zielinski wrote:
>   $ rpm -qf /usr/lib/libGL.so
>   XFree86-driver-nvidia-1.0.5336-2
>   $ ./dupa
>   ./dupa: relocation error: /usr/lib/libclanGL-0.7.so.0: undefined symbol: glXGetProcAddress

/* GLX 1.4 and later */
extern void (*glXGetProcAddress(const GLubyte *procname))(void);

Czyli NVidia nie wspiera GLX 1.4?

> Konkluzja: prawdopodobnie część GL-owych aplikacji zbudowanych na
> builderach nie będzie działać na konfiguracjach z NVidią.  Nie wiem,
> co z tym zrobić; tak tylko zgłaszam w sumie...

Same problemy z tą NVidią.
Cóż, nabywcom produktów tej firmy pozostaje męczyć producenta, skoro on
nie chciał udostępnić dokumentacji do stworzenia otwartej implementacji
GL*. I wyciągnąć wnioski na przyszłość.