gnome2.6 java em8300

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 7 Kwi 2004, 08:18:41 CEST

On Wed, 7 Apr 2004, Marcin Krzyzanowski wrote:

> no wlasnie, pakiety moznaby przeciez budowac.

Ale potem na ftp beda lezaly niespelnione zaleznosci.
Juz kiedys byla o tym dyskusja przy OpenOffice.

Jesli sie da zrobic bconda to rzeczy zalezne od javy
nalezy tam przeniesc.

Na builderach jeszcze z innego powodu javy byc nie powinno:
otoz przez przypadek moze sie okazac ze jakis pakiet "chwycil"
kawalek javy do swojego pakietu (chocby poprzez linkowanie statyczne),
a potem go rozpowszechniajac... łamiemy licencję javy.
Bezpieczniej jednek Javy na builderze nie miec.

M.
-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-