pytanko z basha

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Pią, 9 Kwi 2004, 20:20:13 CEST

Dnia pon 5. kwietnia 2004 18:52, Jakub Bogusz napisał:

> sendmail.cf ;>
> (sam format jest prosty, ale przetłumaczenie na opcje "zjadliwe" dla
> użytkownika trudne do zrealizowania)

Sendmaila klika się z zaklęcia:

m4 /etc/mail/sendmail.mc > /etc/mail/sendmail.cf

gdzie:

[jack w pldmachine jack]$ grep -v ^dnl /etc/mail/sendmail.mc.|wc -l
     27
[jack w pldmachine jack]$ wc -l /etc/mail/sendmail.cf
   1842 /etc/mail/sendmail.cf

Nie demonizujmy ;P

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/