SOURCES: apache-mod_dir.conf - fixed dir_module

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Czw, 8 Kwi 2004, 15:48:37 CEST

Użytkownik Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Jak zupgreadujesz z apacze-1.3 to jest to samo ;) Zawsze możesz udoskonalić
> proces.

nie to samo, upgrade z 2.0.48 do 2.0.49 to jednak cos innego jest przyznasz.

zwlascza ze musialem zmienic ten jeden plik gdyz mi sie bez pytania
podminil i mnie zadziwil swoim zachowaniem, o.

az sie boje zrobic upgrade php, a przeciez nie uzywam ac-ready.

--
Marcin Krzyżanowski
http://krzak.linux.net.pl