nieporządana zależność?

Krzysztof Królikowski krzysiek w kobylkowska.net
Czw, 8 Kwi 2004, 17:58:16 CEST

Witam!

Dzisiaj po upgradzie pakietów z Ac zetknąłem się z takim oto problemem.
Otóż. Na maszynie, na której pracuję mam procesor HT, więc używam
kernela smp. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że ku mojemu zdziwieniu
wraz z pakietem XFree86-driver-nvidia zaczął mi się instalować pakiet z
kernelem nie-smp, chociaż nie jest on mi do niczego potrzebny. Moje
pytanie jest następujące. Czy XFree86-driver-nvidia musi być koniecznie
na sztywno w zależności z kernelem nie-smp?

pozdr
--
Krzysztof "e-krolik" Królikowski
-< bash$ for love in dep bzImage modules modules_install; \