nieporządana zależność?

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w wrocek.org
Pią, 9 Kwi 2004, 11:36:28 CEST

W liście z czw, 08-04-2004, godz. 17:58, Krzysztof Królikowski pisze:
> Witam!
>
> Dzisiaj po upgradzie pakietów z Ac zetknąłem się z takim oto problemem.
> Otóż. Na maszynie, na której pracuję mam procesor HT, więc używam
> kernela smp. Wszystko byłoby ok, gdyby nie to, że ku mojemu zdziwieniu
> wraz z pakietem XFree86-driver-nvidia zaczął mi się instalować pakiet z
> kernelem nie-smp, chociaż nie jest on mi do niczego potrzebny. Moje
> pytanie jest następujące. Czy XFree86-driver-nvidia musi być koniecznie
> na sztywno w zależności z kernelem nie-smp?
Już o tym pisałem wcześniej. Rozwiązaniem byłoby dodanie identycznych
Provides z odpowiednią wersją do kernel*-video-nvidia i ich wymaganie w
XFree86-driver-nvidia. W tej chwili jest sztywne Requires:
kernel-video-nvidia = (%version)
--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w wrocek.org>
MSR crew