zsh robi to inaczej z $0

Sob, 10 Kwi 2004, 23:53:12 CEST

Dnia Saturday 10 of April 2004 23:20, Tomasz Pala napisał:

> /etc/zprofile: setopt no_function_argzero
Mam to ale cóż z tego skoro odpalam kde/konsole i mam:
$ cat /etc/zprofile
# for login shell

setopt no_function_argzero
. /etc/profile
$ . /etc/profile
$

Nie czyta zprofile?

W ogóle która zmiana spowodowała to zepsucie działania?

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux