zsh robi to inaczej z $0

Nie, 11 Kwi 2004, 01:10:31 CEST

Dnia Sunday 11 of April 2004 00:09, Tomasz Pala napisał:

> Źle.

> Źle.
>
> Nie wiem, jak je zepsułeś, u mnie działa dobrze.
U ciebie jest w powyższych przypadkach w $0 ścieżka do skryptu?

> Dobrze.
/etc/profile rozpoznaje który shell jest używany przez zrobienie:
SH="${0#\-}"
SH="${SH#/bin/}"

od zawsze to mi działało jeśli z palca wpisałem . /etc/profile. Teraz mi
mówisz, że to nie ma prawa działać - czyli coś się jednak zmieniło - pytanie
co?

> /bin/zsh ma być tylko wtedy, gdy wykonuje się jako część shella...
A po polsku? Kiedy to się wykonuje jako coś innego niż ,,część shella''?

> Ty. Coś u siebie. SOA#1.
Całe moje psucie ograniczyło się do aktualizacji poldkiem pakietów z ready.

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux