2.6.5

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Nie, 11 Kwi 2004, 13:53:57 CEST

Witam,

moze ktos potwierdzic moje obawy co do 2.6.5 ?
a mianowicie : zauwazylem ze przy pracy na duzych ilosciach danych na
dysku komputer mi sie poprostu zawiesza i przestaje na cokolwiek
reagowac, eagle-usb powoduje oopsa, alsa gra ciszej i przestały mi grac
glosniki w laptopie, jakos tak dziwniej jest :)
A moze to jakies zmiany zaszly rewolucyjne ?

generalnie boje sie tego, chyba cofne upgrade na maszynach.

btw. czy starszy kernel moglbybyc dostepny gdzies zawsze w razie roznych
  nieprzewidzianych sytuacji ?

zalaczam lsmod

pozdrawiam swiątecznie.

--